بیت القرآن زرندیه

قرآن معجزه ایست که بشریت را به سعادت خواهد رساند..اگر بشر بدان روی اورند.
اردوی زیارتی مشهد مقدس برای قرآن آموزان و اعضای بیت القران در تاریخ 92/11/08 الی 92/11/12 برگزار شد.

متنی که در ادامه می خوانید توسط آقای فرامرزی ، یکی از کسانی که در این سفر حضور داشته اند به زبان گفتاری تهیه شده است .
طبق عادت هر سال، بچه های بیت القرآن قصد داشتن تو این چند ماه آخر سال به پابوس آقا امام رضا (ع) برن .
امسال چهارمین سالی بود که این سفر به خوبی و خوشی صورت می گرفت و ما هم از طرف حضرت (ع) طلبیده شده بودیم و خوشبختانه موفق به زیارت آقا شدیم.

چند روز قبل از اردو ، هر کدوم از بچه های بیت القرآن رو که میدیدی شاید اولین سوالی که ازت میپرسیدن این بود که «مشهد میای؟»  منم که اون روزا تصمیم نداشتم برم ، میگفتم «نه» تا اینکه روز قبل از حرکت رسید

اون روز ، روز خوبی بود و حالم سرجاش بود . همینجوری با آقای حیدری داشتیم صحبت میکردیم که بحث ما به جایی کشیده شد که من دیگه باور کردم امام رضای مهربون منو هم طلبیده و باید برم به مشهد .

شب از بیت القرآن برگشتم و موضوع را با خانواده در میون گذاشتم ، خدارو شکر اونا هم قبول کردن . قبل از خواب وسایلم رو آماده کردم و خوابیدم .

روز حرکت کاروان رسیده بود . مسئول اردو یعنی حسین آقا سلیمانی به همه خبر داده بودن که نماز مغرب ، بیت القرآن باشیم تا بعد از نماز حرکت کنیم . من از همه زودتر رفتم بیت القرآن . وقتی رسیدم ، کسی جزء آقای عمانی (خدمتگذار حسینیه حضرت خدیجه) رو اونجا ندیدم . در حالیکه فکر میکردم الان همه بچه ها اونجا باشن ، ولی برعکس شد . چند دقیقه رو نشستم ، اون موقع حالم خیلی خوب بود و یه بغض عجیبی گِلومو گرفته بود . آسمون چشمام مثل آسمون شهرمون ابری بود و هر از گاهی نمِ بارونی میومد . تو همین حال بودم که یه دفعه در باز شد و یکی از بچه های بیت القرآن به اسم زاهدیان اومد بعد از چند دقیقه هم آقای حیدری اومدن ، یه سری کار بود که انجام دادیم . توی این فاصله همینجوری بچه ها اومدن و اومدن و اومدن تا اینکه ظرفیت تکمیل شد .

سی و سه نفر بودیم ، نماز مغرب و عشاء رو به جماعتتو مسجد حضرت خدیجه (س) خوندیم و بعد از تلاوت قرآن کریم و توضیحات آقای حیدری آماده سوار شدن به ماشین شدیم تا مارو به ایستگاه راه آهن تهران برسونه. توی این مسیر که میرفتیم بچه ها با هم شوخی میکردن و میگفتن و میخندیدن . توی این مسیر اتفاق خاصی رخ نداد جز یک تصادف که نزدیکای پرندک رو شلوغ کرده بود !!

ساعت حدودای 8 شب بود که به راه آهن تهران رسیدیم . بعد از یک ساعت توی ایستگاه راه آهن ، نوبت ما رسید که سوار قطار بشیم . ساعت حرکت قطار ما 9:30 بود . بچه ها رو جمع کردیم و رفتیم داخل قطار. این قطار کوپه های 4 نفره داشت، قطار خوب و تمیزی بود . هم کوپه ای های من احمدیان و صمدی و چکیده بودن که هر سه تاشون بچه مسجدی هستن البته صمدی و چکیده مشغول حفظ قرآن هم هستن . بعد از رفتن توی کوپه ها و جابجا شدن بچه ها ، مختصر شامی دور هم خوردیم ، بعد هم با همدیگه حرف زدیم . کم کم پلکام سنگین شد ، تخت را باز کردم و ملافه ها رو روش کشیدم و تخت خوابیدم . بچه ها هم برا خودشون عشق و حال می کردن .

توی این مسیر ما خواب بودیم و قطار و کارکنانش ما رو لحظه به لحظه به مشهد مقدس نزدیکتر میکردن .قطار توی یکی از ایستگاهها که نمیدونم کجا بود نگه داشت و برای خوندن نماز صبح از قطار پیاده شدیم . خوب وقتی که آدم برای اقامه نماز از قطار پیاده میشه طبیعیه که باید عجله کنه چون هر لحظه امکان داره از قطار جا بمونه و برای خودش مشکل بوجود بیاره . منم بعد از تمام شدن نماز صبحم سریع بلند شدم و با سرعت رفتم توی قطار تا خدای نکرده جا نمونم .

بعد از نماز دیگه خوابم نبرد ، بچه ها هم کم کم بیدار شدن . خلاصه گذروندیم تا اینکه بالاخره قطار ما ساعت نه و خورده ای به شهر مقدس مشهد رسید ....

ادامه دارد ...

برچسب ها: اردوی مشهد مقدس اعضای بیت القران زرندیه در سال 92،
[ شنبه 1392/12/17 ] [ 08:14 ب.ظ ] [ سعید کبورانی ] [ نظرات ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.

سلام
مؤسسه قرآن و عترت بیت القرآن زرندیه كه از اسفند ماه سال 1388 فعالیت خود را در بخش برادران و با كلاس های قرآنی آغاز كرده بود ،‌ هم اكنون در سه بخش خواهران ، برادران و خردسالان برنامه های خود را گسترش داده است و در رشته های مختلف قرآنی پذیرای علاقه مندان به این كتاب آسمانی می باشد. هم اكنون در صدد هستیم در این وبلاگ فعالیت ها ، برنامه ها و موارد دیگر مربوط به این موسسه را به نمایش در آوریم. شما عزیزان با نظرات خود هم در مورد موسسه و هم در مورد وبلاگ آن ما را خوشحال خواهید كرد و مطمئن باشید از نظرات شما استفاده خواهیم برد.